Norges smarteste «ett klikk»-løsning for arkivering og e-posthåndtering i SharePoint og Teams

Med sitt nye produkt Invo Connect skal sunnmørsbedriften Invo ta over manuelt og tidkrevende arbeid rundt lagring av filer og e-poster mot SharePoint og Teams ved hjelp av smart maskinlæring. Alt styres fra én felles arbeidsflate i Outlook, slik at bedriften kan sikre høy kvalitet og effektivitet på samarbeid, arbeidsflyt og beslutningsprosesser.

Invo har nå offisielt lansert sitt nye produkt Invo Connect, som er en sømløst integrert løsning for Microsoft 365. Ved hjelp av kunstig intelligens, gjør applikasjonen det mulig å søke etter og lagre filene du mottar på e-post, direkte fra Outlook-innboksen.

Dette vil spare ansatte for mye tid, ettersom de nå slipper prosessen med å laste ned filene, finne riktig SharePoint-mappe, for så å laste opp og ned manuelt.

Sparer tid og penger med smart maskinlæring

I en hektisk arbeidshverdag teller hvert klikk. Desto færre klikk du trenger for å gjøre enkle oppgaver, desto mer effektiv blir du.

– Slagordet vårt er ett klikk, én arbeidsflate – og det er akkurat det du får med Invo Connect. I stedet for å dra filer rundt i ulike programvarer og lete etter informasjon, får du alt på ett sted. Med bare ett klikk kan du lagre og dele dokumenter, e-poster og vedlegg, sier CMO i Invo, Afshan Aziz Malik.

– Dette produktet er etterlengtet for oss i anleggsbransjen. Vi har fått mye bedre oversikt over kontrakter og avtaler, rask arkivering av relevant e-postkorrespondanse, bedre brukervennlighet og tilgjengelighet på flere flater som PC, nettbrett og smarttelefon, støtte for versjonskontroll og betydelig bedre søk og lagring av dokumenter. Alt kontrolleres fra én praktisk og lett tilgjengelig arbeidsflate sier Stian Holen, IT-leder i Isachsen Anlegg.

Enklere og raskere lagring er mest etterspurte funksjon til Office 365

I tillegg til å samle alle viktige funksjoner på ett sted, løser Invo Connect et annet problem som SharePoint-brukere over hele verden har meldt ifra om – behovet for enklere og raskere lagring. Dette er blant de mest diskuterte funksjonene i SharePoint UserVoice, et forum der SharePoint-brukere deler ideer og utfordringer, og stemmer på hverandres forslag.

– Vi har lyttet til SharePoint og Office-brukerne som lenge har etterspurt bedre funksjonalitet for lagring og søk. Invo Connect gjør Outlook-søkene dine like gode som Google, noe som betyr at du slipper å bekymre deg for forsvunne filer. Appen lærer deg å kjenne, og bruker maskinlæring til å gi smarte lagringsforslag basert på bruksmønstrene du og kollegene dine har, utdyper Aziz Malik.

– Appen er fleksibel og funksjonaliteten videreutvikles og forbedres kontinuerlig, noe som gjør Connect til en god, langsiktig investering, legger hun til.

Nyhetsdryss fra Microsoft Ignite 2021

Over 150.000 teknologiinteresserte fulgte med da Microsoft Ignite gikk av stabelen denne uka. Microsoft presenterte en rekke nyheter som skal bistå virksomheter med å lettere tilpasse seg den digitale transformasjonen verdenssamfunnet befinner seg...