Møt Arcadia – Snaps nye AR-studio

Arcadia, som er drevet av et team av eksperter i verdensklasse som var banebrytende innen mobil AR-annonsering, vil utvikle ny teknologi og levere de mest innovative, virkningsfulle og effektive AR-opplevelsene til merkevare- og byråpartnere for Snap. Som en forpliktelse til AR, vil Arcadia være plattformagnostisk og utvikle opplevelser som kan leve på tvers av plattform-, […]

Arcadia, som er drevet av et team av eksperter i verdensklasse som var banebrytende innen mobil AR-annonsering, vil utvikle ny teknologi og levere de mest innovative, virkningsfulle og effektive AR-opplevelsene til merkevare- og byråpartnere for Snap.

Som en forpliktelse til AR, vil Arcadia være plattformagnostisk og utvikle opplevelser som kan leve på tvers av plattform-, nett- og appbaserte AR-miljøer. Arcadia vil fungere som en avdeling av Snap Inc, og vil ha friheten til å operere uavhengig for å betjene kundenes AR-behov på tvers av plattformer.

Arcadia vil jobbe med en studiomodell og vil ta på seg utvalgte prosjekter som krever de mest kreative og tekniske ferdighetene. Ved å gjøre dette vil studioet utvikle neste generasjon av sponsede AR-opplevelser og lede ansvaret for innovasjon for det større AR-produksjonsøkosystemet.

Arcadia vil ha spesifikke kunder som de vil betjene konsekvent, og vil også ta på seg flere prosjekter som er i tråd med studioets oppdrag. Et sted hvor kundens ambisjoner møter kreativ design som også møter banebrytende teknologi er Arcadias mål, og de ønsker å heve det generelle AR-økosystemet. Det vil de gjøre ved å flytte grensene for hva som er mulig i formatet og deretter dele sin innsikt og tekniske ekspertise med kunder.

Arcadia forsterker Snaps globale lederposisjon innen AR.
Studioet er det nyeste medlemmet av Snaps AR-økosystem som har blitt utviklet det siste tiåret og inkluderer over 40+ Trusted Partners, verktøy som Lens Web Builder og den nylig annonserte Creator Marketplace.

Det kreative studioet er en ytterligere forpliktelse til Augmented Reality som et format som flytter grensene for kreativitet og ytelse i digital markedsføring.

Arcadia vil samarbeide med merkevarer, byråer og skapere for å heve nivået og se hva som er mulig i AR, og sementere det ytterligere som et must-kjøp, alltid-på-format for å engasjere seg med millennium- og Gen-Z-publikummet.

ITproX.no legges ned

ITproX.no legges ned

Etter snart 22 år i drift, legges nettstedet ITproX.no ned. Vi ser tilbake på en fantastisk tid og takker våre trofaste lesere, bidragsytere og samarbeidspartnere.

Test: Philips 27E1N5600HE

Test: Philips 27E1N5600HE

5000-serien fra Philips Monitors ønsker to nye produkter velkommen: 27E1N5600HE – 27″ (68,6 cm) og 24E1N5300HE – 24 (23,8″ / 60,5 cm diag.). Introduksjon Det er dags for å sette storebror på pulten for en skikkelig...

Test: Phillips 24E1N5300HE

Test: Phillips 24E1N5300HE

Introduksjon Phillips har nylig lansert to skjermer i deres 5000 serie. Det er en 24 tommers og en 27 tommers skjerm som innehar alle de viktigste funksjoner en ønsker deg av en kontor-skjerm i...

Test: Philips 243s1

Test: Philips 243s1

Nederlandske Philips har i en årrekke gitt oss mye forbrukerelektronikk og har en stor portefølje av skjermer og tv-er. Det begynner å bli ganske lenge siden de først lanserte sin ekte flatskjerm-tv tilbake i...